wtorek, 22 kwietnia 2014

Co nowego?

Witajcie,

Ostatnie dni były trudne zwłaszcza dla mojej diety, mogę powiedzieć że jej nie było wcale. Dwa dni rozpusty wynikły przytyciem 0.5kg, nie mogłem się oprzeć skoro tyle dobrego jedzonka zwłaszcza dla mnie.Dzisiaj już stabilizuje makroski i wejdę tylko na utrzymanie, nie byłem wczoraj na treningu z bólem musiałem go odpuścić. A to święta,roczek chrześnicy, przyjazd kolegi z Anglii i najgorsze awaria mojego laptopa. Miesiąc do urodzin jak coś poważnego to odpuszczam i kupię Nowy :)) Zamówiłem dzisiaj jabłczan z sfd będzie to moja druga kreatyna po porażce z mono, które po 5 tygodniu nie dało nic. To spróbuje na niej jeszcze kiedyś, liczę że jabłko powinno ruszyć :)  do jutra

Pozdrawiam, zwłaszcza ćwiczących :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz kilka słów krytyki..