wtorek, 25 lutego 2014

Postanowiłem to zrobić!

Witajcie jestem Daniel, postanowiłem założyć bloga aby móc dzielić się swoimi, małymi osiągnięciami i wiedzą. Jestem w pełni szarakiem i amatorem tego pięknego sportu, lecz  kiedyś marzę o zostaniu trenerem personalnym i taki wybrałem kierunek, aktualnie Liceum :) Jak narazie tylko marzę! Może kiedyś? Kto wie?! Ćwiczę dość krótko, bo tylko 7  tygodni. Efekty jakie zdobywam są duże ale początki są łatwe i trudne, w tym sporcie jest zazwyczaj ta druga wersja. Moja dieta nie jest zbytnio wyspecjalizowana polega na liczeniu makroskładników i kalorii, kiedyś w to nie wierzyłem, lecz teraz mam świadomość, że to działa! Suplementacja jest uboga, jak narazie to tylko białko oraz witaminki, odżywką  też nie wspomagam się zawsze tylko, jeżeli mam taki problem, wiadomo braki w diecie :) . Moja masa zaczęła się z 70.5 kg teraz jest 76 kg po 7 tygodniach. Waga wchodzi po 0.5 kg na tydzień.
Planuję masować do końca 2014 roku, chodź zobaczymy jakie będą efekty.
Dlaczego zacząłem ćwiczyć? Inspiracje?

Zacząłem ćwiczyć, bo pewnego razu gdy wybrałem się z kolegą do jego siłowni, zauważyłem jaką sprawia mi to przyjemność. Chodź wtedy wyciskałem 40 kg przy wadze 65 kg, postanowiłem, że będzie to moja mała pasja. Zabrałem się do tego w dość rozsądny sposób, na samym początku zacząłem czytać różne fora w szczególności sfd. Natrafiłem raz na YouTube na Warszawskiego Koksa i to oni otworzyli mi drogę do wymarzonej sylwetki, ponieważ nie stać mnie na profesjonalną dietę, to teraz po prostu Jem Co Chcem!
Już 7 stycznia zacząłem swój pierwszy trening, czułem się świetnie, siłownia to dla mnie miejsce gdzie po prostu odcinam się od tego szarego świata. W tym miejscu moje wszystkie problemy chodź na godzinę, półtora znikają, nie istnieją i liczą się tylko powtórzenia i aktualna seria...
Inspiruję się oczywiście w szczególności chłopakami z WK oraz Marc Fitt'em,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz kilka słów krytyki..